onsdag 5 maj 2010

Tänk...

vad lite det behövs för att göra andra glada. Idag blev jag nästan överväldigad över en kvinnas tacksamhet och glädje över att jag inväntade henne då jag såg att hon kom springande och ville med bussen. Jag väntade in henne vid hållplatsen och det var länge sedan jag såg en sådan genuin glädje och tacksamhet. Väl framme vid slutdestiantionen kom hon fram igen och tackade och sa att hon inte trodde att det fanns sådana fina människor som mig kängre. De orden värmde ordentligt och gjorde mig väldigt glad.

Vad gör dig glad?

2 kommentarer:

LadyLoor sa...

Det är alltid trevligt med positiv feedback!
Det är så väldigt mycket som gör mig glad.. Ett exempel från i morse är den vackra soluppgången...

Jannica sa...

Vad kul att du är tillbaka i bloggvärlden igen och vad härligt att läsa att du jobbar med det du utbildade dig till :-).

Hoppas du får en mysig sommar och att du får vara ledig lite.

Jag håller utkik efter dig på bloggen, kram