tisdag 4 maj 2010

stress....

Trots en lång arbetsdag så känner jag mig rätt så pigg... eller ja, inte dödstrött iallfall. Solen skiner, vad mer kan man begära? Lite fler lediga timmar kanske så att man får njuta än mer av solen... ja det skulel väl vara det då.

Den här veckan jobbar jag en hel del, tyvärr hinner jag inte ut till stallet förrän på fredag och hoppas kunna hinna köra Sess en kortis då. Sen på lördag blir det tävlingsteori hemma hos mig vilket ska bli väldigt trevligt.

Jag vill så mycket just nu men jag har börjat inse att jag itne kommer kunna klara av att genomföra allt som jag vill. Dygnen räcker helt enkelt inte till och tyvärr så lutar det åt att den riktiga tävlingssattsningen med Sess får stryka med den här säsongen. Kanske att vi är i form till den lokala tävlingen på johannesberg i augusti men vi får se. Har börjat inse att jag faktiskt inte mrå så bra... att jag är stressad över allt jag vill göra och jag antar att det enda som hjälper är att sänka kraven på vad jag vill hinna med.

Det kommer fler säsonger för tävling...

1 kommentar:

LadyLoor sa...

Att minska ner på måsten borde vi göra oftare. Se upp bara så du inte minskar på det som är lättast att skära ned på men samtidigt får dig att må bra. Det handlar också mycket hur man ser på saker och att våga ventilera det man känner. Bloggen är ett bra första steg:).